برقبهینه ساز مصرف

مدیرعامل شرکت برق اردبیل خبرداد: برخورداری اشتراک‌های چاه آب کشاورزی از برق رایگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از بهره مندی اشتراک های چاه آب کشاورزی از برق رایگان، در صورت همکاری با این شرکت خبر داده و به تشریح این طرح تشویقی کشاورزان در استان اردبیل پرداخت.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی با اعلام این خبر افزود: به منظور تشویق مشترکان چاه آب کشاورزی در برنامه مدیریت مصرف برق و کاهش پیک بار تابستان، مشترکانی که با این شرکت تفاهم نامه همکاری منعقد نمایند، از پاداش در نظر گرفته شده که همان برق رایگان می باشد بهره مند خواهند شد.
قدیمی با بیان این که طول دوره همکاری از ۱۵ خرداد لغایت ۱۵ شهریورماه سالجاری است، اظهار داشت: این تفاهم نامه براساس دستورالعمل هیئت وزیران بوده و کشاورزان باید در دوره پیک بار تابستان جهت پایداری شبکه، ۵ ساعت مصرف برق خود را متوقف نمایند.
وی درخصوص ساعات همکاری با کشاوزران نیز گفت: در شهرستان اردبیل ساعات خاموشی از ۱۱ الی ۱۶ بوده و در سایر نقاط استان از ساعت ۱۳ الی ۱۸ می باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه عنوان کرد: به ازای همکاری پنج ساعته در روز و در کل ماه، بخشودگی بهای برق صورت حساب به اضافه پاداش اضافی محاسبه و در نظر گرفته می شود.
وی یادآور شد: سال گذشته طی تفاهمی که با ۲ هزار مشترکین بخش کشاورزی منعقد شد، بیش از ۱۷ مگاوات شاهد مدیریت مصرف برق بودیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا