گاز

مهندس ابراهیمی تاکید کرد: ضرورت نهادینه کردن رفتار قرآنی از زمان کودکی

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز بیان کرد: برای نهادینه کردن رفتار قرآنی در خانواده ها باید از زمان کودکی اقدام کرد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ عباس ابراهیمی که در مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه و بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان البرز حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: برای نهادینه کردن رفتار قرآنی در خانواده ها باید از زمان کودکی اقدام کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآنی میان کودکان و کارکنان شرکت گاز استان البرز بهانه ای برای تدبر در این کتاب آسمانی است، اضافه کرد: قرآن به عنوان معجزه جاویدان نبی اکرم (ص) برای تمام شئونات زندگی دارای برنامه بوده که توسط کارشناسان فن استخراج شده و در اختیار مسلمان قرار گرفته است.

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: برای نهادینه کردن و انس با این کتاب الهی رقابت های قرآنی در موضوع های مختلف از جمله قرائت، ترتیل، داستان قرآنی و … برای کارکنان و فرزندان آنان طراحی و اجرا شد.

ابراهیمی با بیان اینکه قصه گویی توسط فرزندان نونهال شرکت گاز استان البرز برای نخستین بار در این رقابت ها به اجرا درآمد، ادامه داد: حدود 52 نفر از فرزندان کارکنان در این رقابت حضور پیدا کردند که 13 نونهال در بخش قصه گویی به رقابت پرداختند.

وی مطرح کرد: 180 رقابت کننده در این رویداد فرهنگی مذهبی حضور پیدا کردند که 85 آقا و 95 بانو از شرکت کنندگان در این برنامه بودند.

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: 52 نفر از فرزندان همکاران در این رقابت ها حاضر شدند که 34 نفر در مقطع ابتدایی و نونهالان بودند.

ابراهیمی با بیان حضور 2 نفر شرکت کننده در بخش قرائت تقلیدی خاطرنشان کرد: 27نفر در بخش مفاهیم قرآن،50 نفر در بخش مفاهیم نهج البلاغه، 4 نفر از فرزندان در بخش مفاهیم نهج البلاغه، در بخش ترتیل خانم ها 9 نفر، آقایان 15 نفر، 2 نفر در بخش تحقیق، در صحیح خوانی 23 نفر خانم و 16 نفر آقا، حفظ موضوعی 2 نفر آقا، حفظ عمومی 5 نفر خانم 2 نفر آقا، حفظ تخصصی 6 نفر خانم، در بخش اذان 3 نفرآقا در بخش قصه گویی 13 نونهال که 4 نفر از آنان دختر و 9 نفر پسر بودند شرکت داشتند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا