برق

اتمام فاز اول پیاده سازی حفاظت و اتوماسیون در شبکه توزیع برق استان اردبیل

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان اردبیل اعلام کرد با توجه به گستردگی تجهیزات حفاظتی؛ فاز اول پروژه پیاده سازی حفاظت از تجهیزات شبکه به اتمام رسید.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ ناصرعبدالهیان گفت: این اقدام در قالب یک برنامه میان مدت تعریف شده بود که با همت همکاران رلیاژ در آبان ماه سالجاری ، با تست نهایی عملکرد هر یک از تجهیزات به پایان رسید.
وی اظهار داشت: با اتمام این پروژه ، شاهد کاهش مدت زمان خاموشی ، افزایش رضایتمندی مشترکان، مدیریت سریع بار در زمان پیک و مدیریت خاموشی ها در مواقع بحران خواهیم بود.
عبدالهیان عنوان کرد : با توجه به اهداف مطرح شده ۱۱۰ دستگاه رله ثانویه، ۱۶ دستگاه ریکلوزر زمینی و هوایی، ۷ دستگاه سکشنلایزر در سطح استان شناسایی شد و پس از تعمیر و انجام محاسبات فنی و اعمال هماهنگی حفاظتی با شبکه بالادستی مورد بهره برداری مجدد قرار گرفت.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت با بیان این موضوع که ۳۶ دستگاه سکسیونر کنترل از راه دور خریداری شده با همت همکاران در کمترین زمان ممکن جایابی و قبل از شروع پیک تابستان سالجاری برای مدیریت بارهای کشاورزی و صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت ؛ اظهار امیدواری کرد قابلیت رویت پذیری این نوع از تجهیزات خواهد توانست گامی نو در مدیریت و هدایت همکاران اتفاقات در جایابی خطا فراهم کند.
عبدالهیان در ادامه بیان کرد با توجه به فعالیت های انجام یافته ، از دیگر برنامه های این معاونت ، خرید تجهیزات حفاظتی نوین و اتمام نصب تجهیزات کنترل پذیری برای بارهای تحویل اولیه می باشد .
وی فراهم ساختن بسترهای لازم برای تحلیل رکوردهای ثبت شده در تجهیزات حفاظتی در راستای آنالیز حوادث و انجام تعمیرات پیشگیرانه اضطراری را از دیگر برنامه های معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت برشمرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا