بهینه ساز مصرفگاز

از ابتدای سال تا پایان دی صورت گرفت؛ اشتراک پذیری 30 هزار و 881 مشترک در شرکت گاز استان البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد: مجموع مشترکان جدید شهری و روستایی شرکت گاز استان البرز تا پایان دی ماه 1401 به 30 هزار و 881 مشترک می رسد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت بیان کرد: در استان البرز 954 هزار و 110 مشترک استفاده کننده از نعمت گاز بوده که 889 هزار و 299 مشترک شهری و 64 هزار و 811 مشترک روستایی از ابتدا تا پایان دی ماه 1401 بوده است.

وی ادامه داد: در سال جاری 27 هزار و 737 مشترک جدید شهری و در روستاها 3 هزار و 144 مشترک به مشترکان شرکت گاز افزوده شده است و مجموع مشترکان جدید شرکت گاز استان البرز تا پایان دی ماه 1401 به 30 هزار و 881 مشترک می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه آسارا تنها شهر باقی مانده در البرز بوده که هنوز گاز به آنجا نرسیده اضافه کرد: با توجه به صنعتی و کشاورزی بودن استان البرز در سال جاری تا پایان دی ماه 1401 به تعداد مصرف کنندگان صنعتی و کشاورزی عمده 105 مشترک افزوده شده و تعداد نهایی این مشترکان به هزار و 239 مشترک رسیده است.

غفاریان شرکت گاز استان البرز را مسئول در برابر جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون مشترکانی که مورد حمایت بهزیستی و کمیته امداد هستند اشتراک آنان رایگان بوده و اگر میزان مصرفشان هم در حد استاندارد باشد بهای گاز آنان دریافت نمی شود و مضاف بر این از زمان شروع به کار دولت حجت الاسلام رئیسی لوله کشی داخل منازل این اقشار از جامعه اسلامی هم رایگان محسوب می شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا