گاز

ایام تو همگی انفجار نور است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز به مناسبت 12 بهمن سالگرد ورود حضرت امام (ره) و آغاز دهه فجر پیامی صادر کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ در پیام صادره توسط سید رضا غفاریان مدیر عامل این شرکت به مناسبت روز 12 بهمن سالگرد ورود حضرت امام(ره) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی آمده

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَالْفَجْرِ ، وَلَيَالٍ عَشْرٍ،، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ ، وَاللَّيْلِ إِذَا يَسْرِ،هَلْ فِي ذَلِكَ قَسَمٌ لِذِي حِجْرٍ

سلام بر تو ای دهه فجر انقلاب، سلام بر تو که با ورود آن روح خدایی، تجلی پاکی و محبت و ایثار به مام میهن آغاز و با پیروزی و چیرگی بر تاریکی‌ها و طاغوت‌ها به اوج رسیدی.سلام بر دهه‌ فجری که ایام آن همگی انفجار نور است.

نوری که قلب همه مستضعفان و منجی‌جویان جهان را به تسخیر خود درآورده و ایران اسلامی را به ام القرایِ نه تنها جهان اسلام بلکه جهانِ پناهجویان به حقیقت تبدیل کرده است.

سلام بر تو که شهیدان لاله‌گون ت سرمشق همه عصرها و نسل هایِ شیدای حقیقت شدند.

و ما بر عهدی که با تو و امام خود بستیم در بیعت مستمر با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) تا طلوع صبح صادق و ظهور حضرت ولی عصر (عج الله تعالی) هستیم.

در این ایام که مستکبران جهان تلاش می کنند تا با تبلیغات سوء امید ملت ایران را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کم رنگ کنند، وظیفه خود می دانیم تا با امیدآفرینی میان مردم و اطاعت از فرمان رهبری در راستای اجرای جهاد تبیین توطئه خناسان زمان را خنثی سازیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا