برق

ایران برای تعمیرات نیروگاه ونزوئلا اعلام آمادگی کرد

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: این آمادگی وجود دارد تا در زمینه انجام ۱۰ هزار مگاوات تعمیرات نیروگاهی در ونزوئلا فعالیت داشته باشیم و در این حوزه اقدام کنیم.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از اکوانرژی ؛ مسعود مرادی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق در نشستی خبری با بیان اینکه کشور ونزوئلا اعلام نیاز برای تعمیر ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه داشته که تفاهم‌نامه‌ای هم در این زمینه منعقد شده است، گفت: تلاش می‌شود این موضوع در سفر رئیس مجلس به این کشور پیگیری و وارد مرحله اجرایی شود.

وی افزود: باتوجه به پتانسیل های ایران در حوزه تعمیرات نیروگاهی این توانایی وجود دارد ۱۰ هزار مگاوات نیاز تعمیرات ونزوئلا را به طور کامل انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران با تاکید بر اینکه شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران بزرگ‌ترین شرکت در زمینه تعمیرات نیروگاهی بوده که از دهه ۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: از آن زمان تا کنون دستاوردهای خوبی را در این حوزه به دست آورده ایم.

مرادی با بیان اینکه ابتدای کار دانش فنی تعمیرات نیروگاهی در اختیار خارجی‌ها بود که با تلاش متخصصان داخلی سازی شد، گفت: اکنون ۱۰۰ درصد تعمیرات نیروگاهی توسط متخصصان در داخل کشور انجام می‌شود.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1428

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا