آب

بازدید دکتر مسعود علویان صدر از تاسیسات آب استان چهارمحال و بختیاری

دکتر مسعود علویان صدر پس از معارفه محمد کریمی شیاسی، مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان چهارمحال و بختیاری از تاسیسات آب استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از مرزنیوز؛ در این بازدید که به همراه مدیر عامل جدید ، معاونت ها و قائم مقام شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری صورت گرفت طی بازدید از تصفیه خانه های آب کاهکش و سامان راهکارهای لازم جهت بهره برداری بهتر جهت جلب مشارکت خصوصی را بیان داشت.

گفتنی است شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور در سال ۱۳۷۱ به استناد ماده ۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور و در جهت تحقق مفاد ماده (۱۷) قانون تشكیل شركت‌های آب و فاضلاب در هیئت دولت مصوب گردید و بر اساس پیشنهاد وزارت نیرو، اساس‌نامه مادر تخصصی شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور به تایید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی كشور و وزارت امور اقتصادی و دارائی رسید. هدف از تشكیل شركت، ساماندهی فعالیت‌های تصدی وزارت نیرو در امور آب و فاضلاب شامل مدیریت صحیح، نظارت و ارزیابی عملكرد، هدایت و راهبری، افزایش بازدهی و بهره‌وری و استفاده مطلوب از امكانات شركت‌های زیرمجموعه در چارچوب سیاست‌های وزارت نیرو و همچنین كارگزاری وزارت نیرو برای انجام نظارت‌ها و تدوین برنامه‌ها تدوین گردید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا