برقکسب و کار

برگزاری جلسه مشترک شهردار اردبیل و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان

مهندس حسین قدیمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: شهرداری و شرکت های خدمت رسان همچون شرکت توزیع برق به دلیل اهمیت و گستردگی عرصه خدماتی خود در سطح شهر حوزه های مشترک بسیاری دارند و  همکاری تنگاتنگ  می تواند رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.

 به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل؛ در این جلسه بر ضرورت نورپردازی پارک ها  و تامین روشنایی پل ها،  جابجایی تیرهای معارض که پس  از تعریض معابر و عقب نشینی ها مانده و بعضا حادثه خیز می شوند تاکید شد .

در ادامه رسول قدیمی مدیر توزیع برق شهرستان اردبیل گفت: این جلسه در راستای  همکاری مشترک بین شهرداری و توزیع برق خواهد بود  و خواستار  مشخص شدن درخواست ها به صورت مکتوب و بازدید میدانی شد تا در اجرای موارد تسریع گردد.

وی در مورد جابجایی تیرهای مزاحم گفت: شرکت توزیع برق استان همواره در جابجایی تیرهای معارض برابر  ” قانون درآمد پایدار هزینه شهرداری ها و دهیاری ها  ” اقدام خواهد نمود،  لذا  هزینه اصلاح و جابجایی تیرهای برق در معابر و خیابانهایی که قبلا تعریض شده اند باید توسط شهرداری پرداخت شود .

سپس مقرر شد طرح ساماندهی و جابجایی تیربرق های مزاحم اردبیل و سایر تجهیزات اعم از پست های برق  با اولویت بندی مناطق در دستور کار قرار گیرد و بدهی شهرداری به شرکت توزیع برق استان نیز پرداخت شود .

 در این جلسه بر خاموشی تعدادی از چراغ های تزیینی در برخی از خیابان ها و تابلو های تبلیغاتی خصوصا از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور  به جهت مدیریت مصرف برق تاکید شد .

در ادامه  این جلسه حاضران به بیان پاره ای از مشکلات شهری و ارائه راهکار ها و اخذ تصمیمات لازم پرداختند .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا