دسته‌بندی نشدهکسب و کار

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران امور اداری و پشتیبانی و نظارت و ارزیابی پژوهشگاه مواد و انرژی

طی احکامی از سوی دکتر حمید امیدوار رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی، آقای داوود ذوالفقاری به سمت سرپرست مدیریت اداری و پشتیبانی و دکتر معصومه جواهری به سمت سرپرست مدیریت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت پژوهشگاه منصوب شدند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی ایران؛ دکتر امیدوار در مراسم تودیع و معارفه‌ که با حضور دکتر احمدرضا رحیمی معاون اداری، مالی و پشتیبانی، دکتر ابوذر مسعودی مدیر حوزه ریاست، روابط‌عمومی و امور بین الملل، دکتر رضا فتحی رئیس حراست و مدیران و کارکنان بخش‌های اداری، مالی و نظارت و ارزیابی برگزار شد، از زحمات دکتر صداقت و دکتر جواهری؛ مدیران سابق این بخش‌ها قدردانی نمود.

وی ضمن معرفی مدیران جدید و عرض تبریک و آرزوی موفقیت و اثربخشی کارآمد، بر افزایش بهره‌وری سیستم و حمایت از پرسنل تاکید کرد.

دکتر رحیمی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های دکتر صداقت و دکتر جواهری به برتر شدن پژوهشگاه در بین دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و کسب نشان سرو از سوی وزیر علوم، گفت: این دستاورد را مرهون زحمات اعضای هیات‌علمی، مدیران و کارکنان پژوهشگاه هستیم که با زحمات خود ما را همواره همراهی می کنند.

در پایان این مراسم احکام جدید قرائت و از مدیران سابق با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا