گاز

در شرکت گاز استان البرز صورت گرفت؛ تبریک روز حسابدار به حسابداران

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز به مناسبت روز 15 آذر ماه 1401 با حضور میان حسابداران این شرکت روز حسابدار را به آنان تبریک گفت.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت با حضور میان حسابداران شرکت گاز استان البرز، این روز را به همه آنان تبریک گفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در جمع حسابداران این شرکت بیان کرد: حسابداری شغل حساس و مهمی بوده و قطعا حساسیت کار باعث شده تا در تقویم برای ارج گذاشتن به خدمات این قشر از جامعه روزی به نام حسابدار تعیین و معرفی شود.

غفاریان خاطر نشان کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم به دلیل حجم پروژه ها از نظر مالی بسیار پر کار بوده و از این فرصت استفاده کرده و مراتب قدردانی خود را به همه همکاران حسابدار اعلام می کنم.

گفتنی است پانزدهم آذر هر سال روز حسابدار در ایران است. این روز در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ نهادهای حسابداری ایران شامل انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران – به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک – انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی، و سازمان حسابرسی به این عنوان نام‌گذاری، و پس از پیگیریهای انجام شده، سرانجام در جلسه مورخ سه‌شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۹، شورای فرهنگ عمومی کشور با ثبت پانزدهم آذر ماه هر سال به‌ عنوان روز حسابدار و درج آن در تقویم رسمی ایران موافقت شد.

گزارش تصویری گرامی داشت روز حسابدار در شرکت گاز استان البرز را می توانید اینجا مشاهده کنید.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1724

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا