گاز

در شرکت گاز استان البرز صورت گرفت؛ ترویج فرهنگ قرآنی میان فرزندان کارکنان

در جلسات هیات مدیره شرکت گاز استان‌البرز با دعوت از فرزندان کارکنان برای قرائت قرآن در ابتدای جلسه به ترویج فرهنگ و قرائت قرآن میان فرزندان کارکنان همت گماشته شده است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان‌البرز؛ هیات مدیره این شرکت در آغاز هر جلسه میزبان فرزند نونهال یکی از همکاران شاغل در شرکت گاز استان البرز برای قرائت قرآن در ابتدای جلسه است.

بر اساس این خبر، از زمان حضور سیدرضا غفاریان به عنوان مدیر عامل در شرکت گاز استان‌البرز به پیشنهاد او برای ترویج روحیه قرآنی میان فرزندان کارکنان این شرکت و انس نونهالان با کلام وحی در هر جلسه هیات مدیره یکی از فرزندان همکاران اقدام به قرائت قرآن می کند.

این اقدام با استقبال همکاران و فرزندان آنان مواجه شده و پس از پایان قرائت هدیه ای به رسم یادبود توسط سیدرضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز به قاری نونهال داده می شود.

لازم به توضیح است در یک صد و یکمین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان‌البرز هانیه شاهی فرزند نونهال یکی از همکاران شاغل در شرکت گاز استان البرز به قرائت قرآن پرداخت و در پایان توسط سیدرضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مورد تفقد قرار گرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا