کسب و کارگاز

در شرکت گاز البرز صورت گرفت؛ قدردانی از تلاش‌های 30 ساله رئیس امور حقوقی و قراردادها

مراسم قدردانی از تلاش های 30 ساله رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت گاز استان البرز با حضور مدیر عامل این شرکت برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در مراسم قدردانی از تلاش های 30 ساله حکمت الله نورزاده رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت گاز استان البرز که به مقام بازنشستگی نائل شد، اظهار کرد: امروز از یکی از مدیران شرکت گاز استان البرز که از یادگاران دوران دفاع مقدس بوده و در پست های مدیریتی مختلف در اقصی نقاط کشورخدمت کرده وسنوات پایانی خود را در شرکت گاز استان البرز سپری کرده قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است در مدت زمان کاری به دلیل جایگاه اداری رفتار احترام آمیزی جاری و ساری باشد اما وقتی یک نفر به بانشستگی می رسد و آن رویه محترمانه ساری باشد ارزشمند و برجسته است و امروز که مراسم قدردانی از همکار محترممان به صورت خودجوش برگزار شد نشان دهنده رویه رفتاری و شخصیت جناب نوزراده در ایام کاری بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در بخش دیگری از  بیان کرد: سال 1401 را که به نام سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها نامگذاری کردیم نشان دادیم که نشدنی ها شدنی و غیر ممکن ها ممکن است و برای مدیران ارشد استان فعالیتی که شما انجام دادید و توانستید پروژه های شرکت گاز البرز را به پایان برسانید شگفتی ساز بود.

غفاریان اضافه کرد: همه دشواری ها، هوای سرد و طوفانی، برف و سرمای شدید گردنه عسلک و برودت طالقان در مقابل همت بلند شما سرتعظیم فرودآورد و در مقابل عزم جهادی شما کرنش نمود و به برکت این پشتکار چند شب پیش مرحله پایانی لوله گذاری در محور کرج به چالوس انجام شد و تا ماه های آینده پروژه گازرسانی عمرانی در استان البرز به پایان می رسد.

حکمت الله نورزاده نیز که پس از 30 سال تلاش در صنعت نفت و گاز کشور خدمت به مقام بازنشستگی نائل شد در سخنان کوتاهی بیان کرد: از ابتدای فعالیت و شروع به کار و تاسیس شرکت گاز البرز مجموعه ای گردهم آمدیم که تجربه بالایی چاشنی کار این مجموعه نبود اما با همدلی و همراهی توانستیم تیم حقوقی این شرکت را سر و سامان دهیم و راه اندازی کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا