کسب و کار

در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد؛ رویداد توانمندسازی بازاریابی عملیاتی

کمپین یک‌ روزه توانمندسازی بازاریابی عملیاتی در حوزه فروش با همکاری مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی و شرکت نیک پندار شریف (منش)؛ از واحدهای مستقر در این مرکز، برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی ایران؛ این کمپین در دو بخش کارگاه “دید عملیاتی به بازاریابی با توجه به کسب و کارهای کوچک” و “ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمبنه‌های وبسایت و سئو، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و بازاریابی و فروش” برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این کمپین، توسعه تفکر و برنامه­‌ريزی موثر فروش، كسب مهارت­‌های فروش و بازاریابی، شیوه‌­های اجرای برنامه بازاریابی فروش­، روانشناسی مشتريان­، آشنايی با ارتباطات حرفه‌­ای و تکنیک‌های مذاكرات اصولی در فروش و کسب مهارت­‌های رهبری در بخش مدیریت فروش و بازاریابی (بررسی استراتژی‌های گوناگون در جهت تحقق فروش) بود.

همچنین پژوهش بازاریابی، تحلیل بازار، تعیین بازار هدف، توسعه و عرضه محصول، بازار مشتریان­، تفاوت­‌های بازاریابی و فروش، رویکردهای مختلف بازار­یابی، وظایف بازار­یابی در شرکت‌ها، مفهوم برنامه‌­ریزی شغلی (فروش)، متولوژی ساختن آینده شغلی، عوامل موفقیت، شغلی و فروش، تعریف هدف در بازاریابی و فروش، دسته‌­بندی اهداف بازاریابی و فروش، راهنمای هدف‌گذاری در بازاریابی و فروش، مفاهیم مدیریت زمان در فروش، دسته‌بندی امور مطابق مدیریت زمان، تدوین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این کارگاه آموزشی بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا