چندرسانه ایدسته‌بندی نشده

راه‌اندازی کانال رسمی «دیده‌بان انرژي» در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش»

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی دیده‌بان انرژي از راه‌اندازی کانال رسمی «دیده‌بان انرژي» در پیام‌رسان‌های «بله»، «ایتا» و «سروش» خبر داد.

به گزارش دیده‌بان انرژي؛ مهندس محمدحسین دیده‌بان با اعلام این خبر گفت: این رسانه الکترونیکی و برخط (دیده‌بان انرژي) به نشانی http://didebanenergy.ir با گرایش عمومی در حوزه انرژي به دو زبان فارسی و آذری در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی فعالیت دارد.

وی افزود: علاقمندان برای مشاهده و دنبال کردن اخبار این رسانه می‌توانند با مراجعه به نشانی کانال https://ble.ir/didehbanenergi  در پیام‌رسان «بله»، https://eitaa.com/didehbanenergi  در پیام‌رسان «ایتا» و https://splus.ir/didehbanenergi در پیام‌رسان «سروش» عضو کانال رسمی «دیده‌بان انرژي» باشند.

گفتنی است «بله» اپلیکیشن پیام‌رسانی است که امکان انجام فعالیت‌های متنوع مالی را فراهم می‌‌کند و با در هم آمیختن آن‌ها با ویژگی‌های یک پیام‌رسان اجتماعی، تجربه جدیدی را در اختیار کاربر می‌گذارد. واریز وجه برای دیگران بدون نیاز به دانستن شماره کارت بانکی‌شان، امکان پرداخت دنگ، خرید، پرداخت و ارسال رسید بانکی در بستر گفتگو (چت) بدون نیاز به اسکن‌کردن، پرداخت مبالغ خرد و کلان برای انواع محصولات در کانال‌های فروشگاهی، گزارش‌گیری از پرداخت‌ها و دریافت‌ها، اهدا به کانال‌های خیریه‌ی معتبر و جذب سرمایه‌ی جمعی بخشی از امکاناتی است که شاهد ارائه آن‌ها در «بله» هستید.

همچنین پیام‌رسان ایرانی سروش‌پلاس با بیش از 28 میلیون کاربر! با امکان برقراری تماس صوتی و تصویری،‌ تماس‌پلاس، پخش زنده رادیو و تلویزیون، برگزاری ارتباط زنده [Live] در کانال، ویترین و پست‌چین محتوا،‌ پرداخت درون‌کانالی، بات‌های کاربردی و …

و نیز پیام‌رسان ایتا با هدف برآوردن کلیه نیازهای کاربران ایرانی در یک برنامه پیام‌رسان طراحی شده است. در ایتا شما می‌توانید به سهولت با دوستان خود گفتگو کنید، فایل‌های خود را به اشتراک بگذارید، گروه و کانال بسازید و از قابلیت‌های پیشرفته ایتا برای مدیریت و شخصی‌سازی نرم‌افزار خود استفاده کنید.
لازم به توضیح است مهندس محمدحسین دیده‌بان، فعال رسانه‌ای و همکار پایگاه خبری تحلیلی «اخبار مرز (مرزنیوز)» و فصلنامه سراسری اجتماعی اقتصادی «دیده‌بان مرز» بوده و مقالات متعددی از وی نیز در رسانه‌های مختلف کشور منتشر شده است.

خبرنگار: غلامحسین دیده‌بان

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1537

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا