برق

ضرورت تشکیل میز انرژی جهت گذر موفق از پیک مصرف برق در تابستان

در دیدار مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل با روابط عمومی‌ استانداری اردبیل بر ضرورت همکاری روابط عمومی های سایر دستگاه های اجرایی استان و تشکیل میز انرژی جهت گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ تاکید شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ اللهقلی پور مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان در دیدار با سعیدی معاون روابط عمومی، امور بین الملل و تشریفات دفتر استاندار گفت: با توجه به فرا رسیدن روزهای گرم سال و در راستای عمل به برنامه جامع عملیاتی گذر از پیک تابستان سال جاری ، تشکیل میز انرژی توسط روابط عمومی استانداری متشکل از مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق استان و سایر مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی ضروری است .
وی اظهار امیدواری کرد با ارتباط و تعامل دوسویه با استانداری و روابط عمومی های سایر دستگاه های اجرایی و استفاده از توانایی بالقوه این همکاران ، در راستای فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق می توان گام برداشت و تابستان امسال را با موفقیت سپری کرد .
در ادامه سعیدی بر تشکیل جلسه جهت تعیین برنامه و اقدامات لازم جهت رسیدن به اهداف تعیین شده تاکید کرد .
وی عنوان کرد : گذر موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی همه بخش‌ ها اعم از مردم و مسئولان است .
سعیدی اظهار داشت ‌: توجه ویژه به مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت انرژی یک مسولیت ملی است و با استفاده از ظرفیت‌‌‌ های موجود اطلاع رسانی در استان، می توان مصرف را هوشمندانه مدیریت کرد .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا