بهینه ساز مصرفگاز

طرح پایش مصرف گاز ادارات دولتی و اماکن عمومی استان تهران کلید خورد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از آغاز طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و سایر اماکن دولتی و عمومی استان تهران با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان تهران؛ سید محمد هدائی پور، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در توضیح این خبر گفت: با آغاز فصل سرد و افزایش مصرف گاز به منظور رعایت حداکثرصرفه جویی و مصرف بهینه گاز، شرکت گاز پایتخت اقدام به تشکیل ستاد پایش مصرف گاز  ادارات دولتی کرد  و نسبت به تامین امکانات لازم و اعزام نیرو برای پایش مصرف گاز در ادارات و ارگان‌های دولتی اقدام نمود.

وی با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم های کارشناسی این شرکت، از رعایت دمای ۱۸ درجه  و خاموش بودن موتورخانه یک ساعت قبل از پایان کار ادارات و روزهای تعطیل به عنوان اصلی‌ترین مواردی نام برد که در بازدیدهای صورت پذیرفته مورد توجه قرار خواهد گرفت که در صورت مشاهده عدم رعایت این موارد، اخطار صادر و در صورت عدم ترتیب اثر، منجر به قطع جريان گاز خواهد شد.

هدائی پور، با اعلام اینکه در ایام سرد تامین گاز پایدار برای بخش خانگی در اولویت است از مدیران ادارات دولتی درخواست کرد تا با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی یاری رسان شرکت گاز در این امر باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان  با اشاره به انجام هزار و ۹۱۱ بازدید از ابتدای آذرماه سال جاری افزود: در جریان این بازدید ها به ۵۷ اداره دولتی که الگوی مصرف گاز را رعایت ننموده اند اخطار داده شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا