گاز

غفاریان: اجر جانبازی کمتر از شهادت نیست

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: جانبازان دفاع مقدس شهدای زنده ای هستند که به دلیل درد و رنج جانبازی اجر آنان کمتر از شهادت نیست.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، در حاشیه دیدار و گفتگو با جانبازان دفاع مقدس که در قالب طرح سپاس در استان البرز انجام شد، بیان کرد: مناسبت های ملی و مذهبی بهانه ای است تا در دیدار با یادگاران دوران دفاع مقدس جان فشانی ها و فاداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس را ارج نهیم و از آنان قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهیدانی است که برای نظام با تمام وجودشان جانفشانی کردند و به گفته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی «جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.»

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: جانبازان دفاع مقدس شهدای زنده ای هستند که به دلیل درد و رنج جانبازی اجر آنان کمتر از شهادت نیست.

غفاریان بیان کرد: دیدار از خانواده شهدا  و ایثارگران جزء برنامه های شرکت گاز استان البرز بوده و در این ایام در قالب طرح سپاس دیدار از سه جانباز دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت که علاوه بر ستاد مرکزی سایر مناطق و نواحی نیز در منازل ایثارگران و رزمدگان دفاع مقدس  حضور پیدا کرده و مراتب سپاس و قدردانی خود را از سلحشوری های آنان اعلام کردند.

گزارش تصویری این دیدار را می توانید اینجا مشاهده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا