گاز

غفاریان: امنیت نظام نتیجه تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: امنیت مثال زدنی در نظام جمهوری اسلامی نتیجه تلاش مجموعه خدوم نیرو های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سید رضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعیه ای که به این مناسبت صادر کرد، اظهار داشت: امنیت‌ مثال زدنی در نظام جمهوری اسلامی در منطقه بحران زده خاورمیانه نتیجه تلاش مجموعه خدوم نیرو های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی به ویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

در ادامه این بیانیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) با مجاهدت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بستر سازامنیت بوده و آرامش را برای شهروندان ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

سید رضا غفاریان، مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در ادامه این بیانیه آورده است: تلاش های این عزیزان، قابل تجلیل بوده و اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های آنان هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به همه کسانی که دل در گرو امنیت ایران اسلامی دارند و برای آن تلاش می کنند تبریک عرض می نمایم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا