کسب و کارگاز

غفاریان: بانوان در شرکت گاز البرز بیش از توان خود تلاش می کنند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: در شرکت گاز استان البرز بانوان دوشادوش سایر کارکنان در حال فعالیت بوده و در بخشی از قسمت ها حتی بیش از توان خود مایه گذاشته که قدردان تلاش های آنان هستم.

به گزارش مرزنیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در پیام صادره به مناسبت روز زن بیان کرد: قلم در بیان وصف برخی موضوع ها از جمله توصیف زهرای مرضیه و جنس زن ناتوان بوده و هست و هیچ واژه ای قادر به توصیف عظمت حضرت صدیقه طاهره سلام علیها نمی باشد؛ همانی که پدرش حضرت ختمی مرتبت او را «ام ابیها» نامید.

تنها خداوند متعال آنجا که در حدیث قدسی می فرماید: « یا احمد لولاک لما خلقت الافلاک و لولا علی لما خلقتک و لولا فاطمه لما خلقتکما» توانسته بزرگی بانوی دو عالم را به تصویر بکشد.

بانوان در جوامع مختلف فراز و فرودهای فراوانی داشته اند، در ایران اسلامی نیز این جایگاه در قبل و بعد از انقلاب قابل بررسی بوده و بعد از سال 57 بانوان ایرانی به یمن انقلاب اسلامی توانستند تا بالاترین رده های خدمتی و اجتماعی گام نهند.

در ایام جنگ تحمیلی هیچ گاه نقش زن مسلمان ایرانی در پشتیبانی از جبهه ها فراموش نمی شود؛ چه بسا برخی از زنان خودشان در پشت جبهه و همسرانشان در خط مقدم در حال نبرد بودند.

در گامی بلند تر در ایران اسلامی بانوان در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و در قالب کارآفرین، کنشگر اجتماعی و سایر نقش های اجتماعی ظاهر شده و دوشادوش مردان فعال بوده و هستند.

اکنون که چهل سال نخست انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم و جامعه بانوان ایران اسلامی در قالب چهره های نام آور حتی تا بالاترین مراکز علمی راه پیدا کرده و تجارب گرانبهایی اندوخته و با این تجربه به چله دوم انقلاب اسلامی گام گذاشته مهم ترین مسئولیت برای زن ایرانی گرم نگه داشتن کانون خانواده و تربیت فرزندان برای آینده است؛ چراکه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در بیانی فرمودند: « از دامن زن مرد به معراج می رود».

در شرکت گاز استان البرز بانوان دوشادوش سایر کارکنان در حال فعالیت بوده و در بخشی از قسمت ها حتی بیش از توان خود مایه گذاشته و در حال خدمت رسانی به کشور هستند که قدردان تلاش های آنان هستم.

در پایان بیانیه سیدرضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز آمده: «اینجانب ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه، سالگرد تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را نیز شاد باش گفته و برای همکاران سلامت و عافیت مسئلت دارم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا