بهینه ساز مصرفکسب و کارگاز

غفاریان خبر داد؛ انجام بیش از 13 هزار عملیات بازرسی و پایش در استان البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از انجام 13 هزار و 190 بازرسی و پایش دما در این استان خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت درباره پایش های انجام شده در استان البرز  اظهار کرد: از ابتدای ماه آذر تا یازدهم بهمن که عملیات بازرسی و پایش شروع و در حال انجام است 13 هزار و 190 عملیات پایش و بازرسی انجام شده است.

وی افزود: در همین بازه زمانی 299 اداره مشمول قطعی گاز شده و 530 اخطار به ارگان هایی که دمای رفاه را رعایت نکردند داده شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: از زمانی که عملیات پایش و بازرسی در استان البرز شروع شده 284 عدد گرماتاب قطع و جمع آوری شده است.

غفاریان ادامه داد: در 43 روز انجام پایش و بازرسی بیش از هزار و 570 عملیات پایش از شهرک های ویلایی انجام شده که 214 اخطار صادر و 901 مورد بازرسی منجر به قطعی گاز شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه 52 استخر نیز مشمول محدودیت و قطعی گاز شده اند، افزود: در ناترازی ایجاد شده مدیریت و صرفه جویی در مصرف بهترین اقدام برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز بوده و اگر بازرسی و نظارتی از طرف این شرکت انجام می شود برای اطلاع شهروندان از نحوه مصرف گاز در شرایط بحرانی است.

غفاریان خاطر نشان کرد: وقتی شهروندان استان از لحاظ داشتن گاز برای گرم کردن منزل شان در محدودیت قرار دارند، گرم کردن ویلا و استخرهای روباز به وسیله گرماتاب ها ظلم مضاعفی به هم استانی ها بوده و ماموران شرکت گاز استان البرز با این اقدامات به شدت برخورد می کنند.

وی اذعان کرد: از همه شهروندان درخواست دارم تا با رعایت دمای رفاه 18 تا 21 درجه شرکت گاز استان البرز را برای استمرار جریان این نعمت الهی یاری کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا