گاز

غفاریان خبر داد؛ تحقق شعار سال با تدوین برنامه و استراتژی مدون و گازرسانی به 50 روستا

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: با برنامه ریزی و تدوین استراتژی برای تحقق شعار سال در این شرکت در حال فعالیت هستیم و عملیات گازرسانی به 50 روستا در این راستا در دست اجرا است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، درباره اهداف و برنامه های شرکت گاز استان البرز برای سال 1402 با سرلوحه قرار دادن شعار سال که فرموده رهبری است اظهار کرد: سبز شدن استان در سال جاری مهمترین هدف این شرکت است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این هدف عملیات گازرسانی به 50 روستا در حال اجرا بوده و مضاف بر این برای گازرسانی به 37 روستای جاده چالوس و تنها شهر باقیمانده (آسارا) ، عملیات اجرایی خط تغذیه جوستان به گچسر به طول 54 کیلومتر در 4 فاز در حال اجرا می باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: برای سبز شدن استان عملیات گازرسانی به 11 روستای طالقان و 2 روستا در ساوجبلاغ و نظرآباد در حال اجراست و به منظور رفع مشکل کمبود گاز،عملیات اجرایی خط انتقال 36 اینچ غرب کرج به طول 60 کیلومتر در حال اجرا بوده که ظرفیت تامین انرژی گاز تا بیش از یک میلون و 200 هزار متر مکعب بر ساعت با چشم انداز 50 سال آینده ایجاد خواهد شد و در سال جاری به بهره برداری می رسد.

غفاریان درباره اقدامات شرکت گاز استان البرز برای عینیت بخشیدن به شعار سال گفت: احداث انبار شرکت، احداث یارد بحران در روستای آزادبر و ساختمان بهره برداری و امداد آسارا در دستور کار برای سال جاری است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا