برقخورشیدیدسته‌بندی نشده

فراخوان عمومی سرمایه‌گذاری در پروژه احداث نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس غیرانشعابی در شهرک‌های صنعتی و زمین‌های شخصی

در راستای اجرای تبصره ۲ ماده یک مصوبه ابلاغی شماره ۱۴۰۱/۴۳۷۶۶/۱۰/۱۰۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۴ وزیر محترم نیرو، سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی دارای زمین شخصی یا دارای زمین در شهرک‌های صنعتی یا بر روی سقف مستحدثات در شهرک‌های صنعتی، می‌توانند نسبت به احداث نیروگاه خورشیدی تا ظرفیت حداکثر ۳ مگاوات اقدام نمایند (اخذ مجوز‌های تغییر کاربری احتمالی زمین در صورت نیاز، به عهده سرمایه‌گذار می‌باشد).

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ در صورت درخواست متقاضی، صدور همزمان دو پروانه احداث (حداکثر تا ظرفیت ۶ مگاوات) در دو مکان مجزا امکان‌پذیر می‌باشد. بر این اساس، برق تولیدی این نیروگاه‌ها (برای ظرفیت‌های زیر ۲۰ کیلووات با نرخ پایه ۱۷۵۰۰ ریال و برای ظرفیت‌های بین ۲۰ کیلووات تا ۳ مگاوات با نرخ پایه ۱۶۵۰۰ ریال برای هر کیلووات ساعت) خریداری خواهد شد؛ لذا سرمایه‌گذاران واجد شرایط می‌ توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۴ نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه ملی مجوز‌های کشور (mojavez.ir) در بخش احداث نیروگاه تجدیدپذیر و پاک اقدام نمایند و می‌بایست سند مالکیت زمین (شخصی یا واقع در شهرک‌های صنعتی) در بخش مربوطه بارگذاری گردد.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توانند با شماره‌های ۸۸۳۷۷۰۳۹ –۰۲۱ (شیروی) و ۸۸۵۷۹۶۹۴ – ۰۲۱ (سجادی) تماس حاصل نمایند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا