بهینه ساز مصرفگاز

قدردانی از عملکرد یک سال گذشته شرکت گاز استان البرز

استاندار البرز در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، شورای اطلاع رسانی و شورای فضای مجازی استان البرز از عملکرد فوق العاده خوب شرکت گاز استان البرز در یک سال گذشته قدردانی کرد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ مجتبی عبداللهی در شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، شورای اطلاع رسانی و شورای فضای مجازی استان البرز که با حضور افشار دارابی مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت کشور برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام شهادت سردار سلیمانی در بخشی از سخنان خود با قدردانی از عملکرد یک ساله شرکت گاز استان البرز بیان کرد: قرارگاه 12 گانه در استان البرز شامل مسکن، اقتصادی، اجتماعی و … تشکیل شده است.

وی ادامه داد: هدف این قرارگاه ایجاد زیرساخت های لازم برای استان از جمله ساخت بیمارستان، ایجاد زیرساخت آب و برق، ساخت مدرسه و زیرساخت های گازرسانی به مردم در اقصی نقاط استان است.

استاندار البرز مطرح کرد: شرکت گاز استان البرز در این روزها عملکرد فوق العاده خوبی در یک سال گذشته داشته که در نتیجه این اقدامات نوید سبز شدن  استان را قبل از سال 1402 می دهم.

عبداللهی گفت: روستاهای صعب العبور در طالقان و محور کرج به چالوس و شهرستان ساوجبلاغ که هیچ روستانشینی تصور نمی کرد روزی گاز به آنجا کشیده شود علمک های آنان نصب شده و بخاری های آنان روشن شده است، که جای قدردانی و سپاس دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا