برق

محول شدن دبیرخانه کمیته سیستم ارت به شرکت توزیع برق استان اردبیل از سوی توانیر

افتتاحیه جلسات کمیته سیستم ارت جهت نهایی سازی دستورالعمل تدوین شده با حضور مدیرعامل،معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و اعضای کمیته از شرکت توانیر و اساتید دانشگاهی در سالن جلسات شهید سلیمانی ستاد برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از مرزنیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ابتدای این جلسه اظهار داشت: انرژی الکتریکی در دنیا یکی از با ارزش ترین و گران قیمت ترین کالا ها محسوب می شود و اصلاح الگوی مصرف و مدیریت و بهینه سازی مصرف ،موجب می شود علاوه بر مصرف داخلی این انرژی، با صادرات این کالای ارزشمند درآمدزایی و ارزآوری برای کشور به وجود می آید.
مهندس حسین قدیمی در ادامه به اهمیت سیستم ارتینگ اشاره کرده و تصریح کرد: اتصال به زمین (ارتینگ) در تاسیسات الکتریکی به عنوان حفاظت اصلی یک مجموعه نقش بسیار پررنگی را در سیستم حفاظتی آن مجموعه بازی می کند تا جایی که عملکرد صحیح بسیاری از تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی به ارتینگ صحیح و دقیق آن ها بستگی دارد.
قدیمی با بیان این که مهمترین هدف ارتینگ حفاظت جان افراد در برابر برق گرفتگی است، خاطر نشان کرد: مهمترین اقدام برای حفاظت جان افراد و جلوگیری از سوختن یا صدمه دیدن تجهیزات شرکت، ایجاد سیستم ارتینگ مناسب است که موجب حفظ جان مردم و حفظ بیت المال می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه ضمن تشکر از محول شدن دبیرخانه کمیته سیستم ارت به شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از طرف شرکت توانیر، گفت: این کمیته به درستی اعضای خود را از بین اساتید و نخبگان حوزه برق انتخاب کرده است و امیدواریم دستورالعمل خوب و اجرایی را توسط این عزیزان تدوین نماییم.
از طريق
https://didebanenergy.ir/?p=1190
منبع
https://didebanenergy.ir/?p=1190

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا