برقبهینه ساز مصرف

مدیرعامل توانیر عنوان کرد: لزوم اجرای کامل برنامه های مدیریت مصرف برای کمک به حل چالش سوخت نیروگاه‌ها

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، لزوم اجرای کامل برنامه‌ های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از  ایرنا ؛ آرش کردی، مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران، لزوم اجرای کامل برنامه‌ های مدیریت بار و مصرف انرژی طی روزهای پیش رو را مورد تأکید قرار داد.

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران در نشست مدیریت مصرف برق شرکت‌ های زیر مجموعه برای کمک به حل بحران سوخت نیروگاه‌ ها در نیمه شمالی کشور بر لزوم اجرای دستورات دیسپاچینگ ملی به‌ عنوان مسئول راهبری شبکه، از شرکت‌ های برق منطقه‌ ای و توزیع برق کشور خواست تدابیر پیش‌ بینی‌ شده را با جزئیات اجرا کنند.

مصطفی رجبی مشهدی مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق نیز به تدابیر پیش‌ بینی‌ شده برای تأمین پایدار انرژی اشاره کرد و نقش شرکت‌ های برق در مدیریت بار شبکه برق و انرژی تا فراهم‌ شدن شرایط تأمین گاز و سوخت‌ رسانی به نیروگاه‌ ها را مورد تأکید قرار داد.

روز گذشته سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی که از ورود سامانه بارشی سنگین برف و باران به کشور خبر می‌ دهد، از هموطنان درخواست می‌ کنیم با صرفه‌ جویی در مصرف گاز و برق به پایداری شبکه برق کشور کمک کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا