بهینه ساز مصرفکسب و کارگاز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز: بیش از 60 درصد از گاز تزریقی مصرف خانگی دارد

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: : بیش از 60 درصد از گازی که به شبکه در روزهای سرد سال تزریق می شود مصرف خانگی داشته و سفارش بنده این است که مشترکان صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت با توجه به بارش برف در استان البرز و موج جدید سرما در این استان و سایر استان های کشور بیان کرد: مجدداً در بخش خانگی شاهد افزایش مصرف گاز شدیم و همه همکاران بنده در تمام سطوح تلاش دارند تا جریان ثابت گاز را در بخش مشترکان خانگی داشته باشند.

وی افزود: بیش از 60 درصد از گازی که به شبکه تزریق می شود مصرف خانگی داشته و سفارش بنده این است که مشترکان صرفه جویی را در دستور کار خود قرار دهند تا این موج سرما هم به مانند موج قبلی با موفقیت پشت سر گذاشته شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: از باب یادآوری عرض می کنم که شهروندان دمای رفاه را میان 18 تا 21 درجه نگه دارند و سعی کنند که با پوشش لباس گرم و بستن در اتاق هایی که استفاده نمی کنند منزل و خودشان را گرم نگه دارند.

غفاریان اضافه کرد: علاوه بر برنامه های کوتاه مدت که ذکر آن رفت، مشترکان خانگی می توانند برای برنامه های میان مدت خود استفاده از شیر شوفاژ ترموستاتیک در دستور کار خود قرار دهند و در آشپزی نیز از شعله مناسب استفاده کنند تا مانع از هدر رفت گاز شوند.

وی بهینه سازی موتور خانه ها را از دیگر عوامل صرفه جویی در مصرف انرژی عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از پرده های ضخیم و بستن پنجره ها از دیگر نکاتی است که می توان در مصرف گاز صرفه جویی کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: در این روزهای سرد که با برودت هوا مواجه هستیم خواهشمندم تامشترکان خانگی از لوازم گرمایشی غیر استاندارد را در دستور کار خود قرار ندهند و استفاده نکنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

غفاریان بیان کرد: مشترکان با کم کردن یک درجه از دمای وسیله گرمایشی خود می توانند کمک قابل توجهی برای جریان پایدار گاز داشته باشند که به نوبه خود از همه درخواست مساعدت و یاری دارم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا