بهینه ساز مصرفگاز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خبر داد؛ استمرار گازرسانی جهادی به روستاهای طالقان در ایام‌الله دهه‌فجر

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از استمرار گازرسانی جهادی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و بیان کرد: پروژه گازرسانی به سه روستای طالقان در این ایام، به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، از استمرار گازرسانی جهادی در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

وی بیان کرد: پروژه گازرسانی به سه روستای طالقان در این ایام، به بهره‌برداری می‌رسد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در حال حاضر، تمام تمرکز شرکت گاز استان البرز روی گازرسانی به اقصی نقاط استان حتی دورافتاده‌ترین روستاها است.

این مسئول اظهار کرد: شرکت گاز استان البرز در سال «گازرسانی جهادی به روستاها» تلاش کرده تا با رساندن این نعمت خدادادی، رفاه و آسایش برای شهروندان به ارمغان آورد، در این راستا در شهر طالقان در ایام دهه فجر گازرسانی به روستاهای لهران، موچان و خورانک با مجموع 77 خانوار به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان این‌که با توجه به حجم صنایعی که در این استان فعالیت دارند، بخشی از ماموریت این شرکت، گازرسانی به صنایع و بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه فجر در هشتگرد پروژه گازرسانی به شهرک تحقیقاتی کاووش و در نظرآباد پروژه گازرسانی به شهرک گلخانه‌ای چوپان آباد به بهره برداری می رسد.

غفاریان ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با پشت سر گذاشتن 40 سال نخست خود و ایجاد زیرساخت‌های لازم، وارد مرحله دوم حیات خود شده و سعی دارد تا با رسیدن به تمدن نوین اسلامی، راه سومی را که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باز کرده، به تکامل برساند؛ از این رو ارائه خدمات به مناطق ویژه و آزاد در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در پایان، اضافه کرد: در ایام الله دهه فجر 1401، پروژه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی پیام که میان مناطق ویژه، جایگاه برجسته‌ای دارد و تعدادی از پروژه‌های صنعتی در این منطقه با همکاری کشورهای اروپایی در حال فعالیت است، به بهره‌برداری می‌رسد و برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ورق می‌خورد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا