بهینه ساز مصرفگاز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز خبر داد؛ ارائه آموزش‌های ایمنی و صرفه‌جویی در مدارس

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از ارائه آموزش و نحوه صحیح استفاده از وسایل گرمایشی در راستای بهینه مصرف کردن و صرفه جویی در انرژی گاز در مدارس استان البرز خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت بیان کرد: با شروع فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی و برای جلوگیری از خطرات احتمالی ناشی از وسایل گازسوز کارشناسان شرکت گاز استان البرز در مدارس استان به ویژه در مناطقی که تازه از نعمت گاز برخوردار شده و یا مناطقی که بیشتر از بخاری گازی استفاده می کنند حضور پیدا کرده و آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه می دهند.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه های موفق در مشارکت دانش آموزان برای اهداف آموزشی، شرکت گاز استان البرز بر اساس تفاهم نامه ای که با اداره کل آموزش و پرورش استان دارد، این مباحث را در کلاس های درس منتقل می کند.

سید رضا غفاریان بیان کرد: کارشناسان HSE و کارشناس ایمنی با حضور در کلاس های درس موضوع های اتصالات لوازم گرمایشی، اتصالات شیرآلات گاز، بررسی دودکش، نشانه خوب نسوختن بخاری، نشانه مسمومیت از منواکسید کربن و علائم گازگرفتگی را برای دانش آموزان تشریح و آموزش می دهند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: در کنار آموزش های ارائه شده توسط کارشناسان این شرکت به دانش آموزان بسته های آموزشی در قالب کتاب و پیام ایمنی هم در اختیار آنان قرار گرفت.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1772

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا