گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز: شعار زن زندگی آزادی از ارکان انقلاب دین اسلام بوده و هست

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: شعار زن زندگی آزادی یکی از ارکان انقلاب حضرت محمد (ص) علیه اشراف قریش و بت پرست بود.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت، به مناسبت تولد حضرت زینب(س) و روز پرستار با صدور بیانیه ای این روز را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده: وقتی حضرت محمد(ص) جایگاه زن را دین اسلام را به اعراب دوران جاهلیت عرضه و معرفی کرد در واقع با تغییر این جایگاه شعار زن زندگی آزادگی را فریاد زد و ما تبلور آن را در کوچه های مدینه بعد از غضب خلافت و در بارگاه عبیدالله ابن زیاد و یزید ابن معاویه بعد از شهادت امام حسین (ع) مشاهده کردیم.

در ادامه بیانیه آمده: آنانی که حق را نشانه گرفته اند و از راه باطل آن را دنبال می کنند همان کژ اندیشانی هستند که در طول تاریخ یک بار در قالب متعصبان دین باور و بار دیگر در قالب متجددان دین ستیز خود را نشان می دهند.

کسانی که اکنون برای کرامت زن گریبان چاک می دهند، در واقع موج سوارانی هستند که برای رسیدن به اغراض خود دنبال سودجویی هستند، باید گفت اگر امروز شما با سر دادن شعار زن زندگی آزادی به دنبال فریب افکار عمومی هستید ما ۱۴۰۰ سال پیش این شعار را در قالب زینب کبری که زادروزش به نام روز پرستار معرفی شده و مستوره نشینی بود که به موقع لزوم به میدان آمد و آزادی را تمام قد فریاد زند و زن بودنش باعث نشد که جلوی زور گردن کج کند.

آری غفلت زدگان بدانند که شعار زن زندگی آزادی قبل از هر چیز در شخصیت والای زینب کبری جاری و ساری بوده و‌همان گونه که امام حسین برای امر به معروف و‌نهی از منکر جان را در طبق اخلاص گذاشت، خواهر بزرگوارش به طریق دیگری راه او را ادامه داد.

شرکت گاز استان البرز به عنوان یک شرکت مهندسی سعی دارد تا به پیوست تمام پروژه های عمرانی خود از اقدامات فرهنگی غفلت نورزیده و تمام قد در تمام جبهه های فرهنگی حضور پیدا کرده و احتمال هر گونه نفوذ را در هر بخش ببندد.

در پایان بیانیه آمده: قطعا مدیران فرهنگی برای پیگیری منویات رهبری جدیت بیشتری از خود نشان داده و هر کجا که لازم باشد می توانند عوامل شرکت گاز استان را در کنار خود داشته باشند.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1618

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا