بهینه ساز مصرفنفت

مدیرعامل: قیر تولیدی نفت پاسارگاد فراتر از استانداردهاست

شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه در بیستمین نمایشگاه محیط زیست و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و صنایع وابسته حضور یافت.

به گزارش دیده بان انٰرژي و به نقل از صفحه اقتصاد؛ دکتر اسفندیار مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین­‌المللی محیط­ زیست و سیزدهمین نمایشگاه قیر و آسفالت امروز سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ حضور یافت و به تشریح گزارش عملکرد خود در طی ماه های اخیر پرداخت.

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: تولید قیر در این شرکت فراتر از استاندارد های جهانی و با کیفیت بالا تولید می شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد ، مسعود اسفندیار در نشست خبری که در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه قیر و آسفالت برگزار شد، افزود: شرکت نفت پاسارگاد به عنوان شرکت حامی محیط زیست و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش بنیان محصولات جدید و حامی محیط زیست را تولید نموده است.
وی با تاکید بر افزایش ظرفیت ذخیره سازی در نفت پاسارگاد ، اظهار داشت : افزایش تولید در این شرکت در دستور کار بوده و پیش بینی می شود تا پایان سال ۵۰ درصد افزایش تولید نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده قیر در خاورمیانه در بیستمین نمایشگاه محیط زیست و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت و صنایع وابسته حضور دارد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها، بتن، سیمان و ماشین‌آلات وابسته از تاریخ ۲۹ آبان تا ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ الی ۱۵، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت نفت پاسارگاد در سالن ۸ و۹ این نمایشگاه حضور دارد

به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت پاسارگاد روز سه‌شنبه ۱ آذر ماه و در جریان سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت، هادی علیرضایی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری شهر با حضور در غرفه نفت پاسارگاد به گفتگو با معاون بازرگانی این شرکت پرداخت.

علیرضا صفی پور، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد روز سه‌شنبه اول آذر در جریان بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قیر و آسفالت در غرفه شرکت نفت پاسارگاد حاضر شد و به گفتگو با مدیرعامل این شرکت پرداخت.
نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در خاورمیانه بخشی از محصولات تولیدی خود را به صورت تهاتر با ماده اولیه تولید قیر (وی بی) و بر اساس بند ز تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۱ در اختیار سازمان‌های متولی عمران کشور از جمله وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و سایر سازمان‌های موصوف در بند قانونی صدرالذکر قرار می‌دهد.

بیستمین نمایشگاه بین­‌المللی محیط­ زیست با شعار “محیط زیست مردم پایه، هوشمند و فناورانه” در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران در حال برگزاری است.

بیستمین نمایشگاه بین­‌المللی محیط­ زیست تا روز چهارشنبه ۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران ادامه دارد.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1393

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا