گاز

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران: جهاد تبیین در راس فعالیت‌های رسانه‌ای و فرهنگی قرار گیرد

در کشور ما علیرغم پیشرفت‌های چشمگیر، موضوع تبلیغات و اطلاع‌رسانی مغفول مانده است. بنابراین باید در راستای فرمان مقام رهبری مبنی بر جهاد تبیین عزم و اهتمام بیشتری بیشتری صورت گیرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ سیداحمد طباطبایی، معاون سازمان و مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران ضمن دیدار از شرکت گاز استان البرز، با حضور در نشست هم‌اندیشی با مسوولان این شرکت از  تلاش‌های انجام شده برای پایان عملیات گازرسانی در این استان تقدیر کرد.

طباطبایی در این نشست با اشاره به اقدامات ارزشمند مجموعه همکاران شرکت ملی گاز ایران در زمستان سال 1401، بیان کرد: به اذعان کارشناسان، زمستان سال گذشته جزء سخت‌ترین زمستان‌هایی بود که پشت سر گذاشتیم و این موضوع دستمایه توطئه ترکیبی دشمن با محوریت سبد انرژی مردم بود.

طباطبایی افزود: دشمن برنامه‌ریزی داشت تا در پی سرمای بی‌سابقه شدید و طولانی مدت که از شرق تا غرب کشور را فرا گرفته بود به شکل دیگری بر آتش اغتشاشات بدمد که با هوشمندی مردم و درایت مسئولان وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران این توطئه راه به جایی نبرد و با همکاری و مدیریت آحاد مردم و اصلاح الگوی مصرف سوخت، از وقوع بحران پیشگیری شد.

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تجربه موفق همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف در مجموعه استان‌های کشور برای مدیریت مصرف انرژی در زمستان پارسال گفت: طی جلسه‌ای که با استاندار البرز برگزار شد، عملکرد شرکت گاز این استان در مدیریت بهینه مصرف و کمک به حفظ جریان پایدار شبکه گاز در کشور موفقیت آمیز برآورد شد که  این توفیق در سایه همدلی مسئولان و همراهی مردم بدست آمده است.

وی  با اشاره به تلاش جهادی برای افزایش تولید گاز در سال 1401 که خود موجب امیدآفرینی شد، اضافه کرد: با سبز شدن استان‌های مختلف از منظر توسعه شبکه گاز که البته از افتخارات مهم جمهوری اسلامی در عرصه ارائه خدمات  به مردم است، به تعداد مشترکان گاز افزوده می‌شود و با تجربه‌ای که از زمستان 1401 به دست آوردیم، پیش‌بینی‌های لازم برای سال‌های آتی در نظر گرفته شده است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: با تجربه‌ای که در سال 1401 حاصل شد از هم اکنون ضروری است که امکان مصرف سوخت جایگزین برای صنایع و نانوایی‌ها فراهم شود. تا در روزهای سرد سال دچار مشکل نشویم، ناگفته نماند که شرکت ملی گاز ایران برای مدیریت بحران، از هم‌اکنون پروژه‌های ذخیره سازی را در دستور کار خود قرار داده است.

طباطبایی بیان کرد: گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی از برگ‌های زرین عملکرد جمهوری اسلامی است و لازم است با راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت و توسعه در این راستا اقدامات و پیشرفت‌های  کشور به اطلاع مردم برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری صادره شده اشاره کرد و ادامه داد: بیشتر مخاطبان این بیانیه نوجوانان و جوانان هستند، این بیانیه نقشه راه آینده ایران اسلامی است. لازم است که با تبیین دقیق دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان، ضمن ناکام گذاشتن دشمنان، مسیر حرکت به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی را هموار کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا