گاز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز: غم از دست دادن تو، جنس محرم را دارد

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در بیانیه صادره به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی آورده است: غم از دست دادن تو، جنس محرم را دارد و قلبمان مشتعل از عشقی است که به تو داریم.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از مرزنیوز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: قلم از نوشتن در مورد مردی که سایه وجودش در یکی از پرتلاطم تریم مناطق جهان از مرزهای شرقی افغانستان گرفته تا سواحل مدیترانه تضمین کننده امنیت بود سخت و دشوار است، مردی که یک تنه در مقابل استراتژیست هایی که برای تغییر نقشه خاورمیانه تلاش می کردند مقابله می کرد.

با نواختن زنگ اخبار ساعت ۶ بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ زمان برای ایرانیان لحظاتی متوقف شد، آن زمان که گوینده خبر اعلام کرد سردار سرافراز جهان اسلام قاسم سلیمانی مورد سوءقصد پهباد آمریکایی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.

بعد از حمله به کنسولگری ایران در مزار شریف و شهادت دیپلمات های ایرانی حضور او در نیروی قدس اجتناب ناپذیر بود و با حضورش تحرکی در مجاهدان انقلاب اسلامی شکل گرفت، حضور او در هر نقطه برهم زننده  معادلات ابرقدرت ها در کشورهای مختلف خاورمیانه بود.

آنانی که بنا داشتند در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه نقشه جدید خاورمیانه را ترسیم کنند حضور مستقیم قاسم سلیمانی خنثی کننده تمام نقشه ها بود، حضور او در میدان نبرد علیه صهیونیست ها آنقدر موثر بود که یک کشور تا بن دندان مسلح تاب مقاومت مقابل یک حزب را نیاورد و در هر دو حمله هیچ دستاوردی نصیب شان نشد.

با فروپاشی شهرهای مهم عراق و رسیدن داعش به مرزهای غربی ایران، این حضور حاج قاسم سلیمانی بود که مایه آرامش دل ها بود و بعد از اندک زمانی نامه معروف پایان داعش به رهبری را مرقوم کرد و خط بطلانی بر این جرثومه ایجاد شده توسط دول غربی کشید.

شهادت شایسته سردار حاج قاسم سلیمانی بود، کسی که نامش لرزه به جان دشمن می انداخت تا اینکه دشمن مظلومانه او را فرسنگ ها دور از وطن در غربت با پهباد به درجه رفیع شهادت رساند. این آرزوی دیرینه سردار قاسم سلیمانی را به خانواده اش و تمامی آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا