گاز

مدیر عامل شرکت گاز البرز از اشتراک پذیری اندک روستاییان انتقاد کرد

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از استقبال نکردن ساکنان روستاهای طالقان و محور کرج به چالوس از اشتراک پذیری گاز انتقاد کرد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در جلسه کمیته مدیریت بحران و مصرف گاز که در این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه استقبال از اشتراک پذیری برای استفاده از نعمت گاز در روستاهایی که به تازگی گازکشی شده اندک بوده که خستگی بر تن کارکنان شرکت گاز باقی گذاشته است.

وی ادامه داد: متاسفانه قبل از اینکه گاز به روستاهای مورد اشاره برسد همه بر تسریع در انجام پروژه تاکید داشتند، اما اکنون که کار به پایان رسیده اشتراک پذیری در برخی از روستاها کمتر از تعداد انگشتان دست است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: در دیدارهای متعددی که با مسئولان ارشد استان داشتیم آنان هم بر تسریع در انجام پروژه تاکید داشتند که در جلسه ای که با استاندار البرز داشتم این نکته را منعکس کردم که مردم روستاهایی که گازرسانی شده استقبال خوبی از اشتراک پذیری ندارند.

غفاریان در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اگر تا چند ماه پیش مژده می دادیم که تا تابستان سال 1402 استان البرز جزء استان های سبز کشور می شود اکنون باید نوید آن را داد که زودتر از موعد داده شده که ممکن است تا بهار سال آینده باشد جشن سبز شدن استان البرز را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: 28 روستا در طالقان علمک گذاری شده که از این تعداد اشتراک پذیری 24 روستا صفر بوده است و 4 روستا هم 80 اشتراک پذیرفته شده است، در روستاهای پایین سد کرج هم 16 روستا علمک گذاری شده که از این تعداد 11 روستا اشتراک پذیری صفر داشته و پنج روستا هم حدود 7 تا 8 روستا اشتراک پذیری داشته اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز صرفه جویی و مدیریت در مصرف انرژی را مهم ترین شیوه جلوگیری از شکل گیری بحران در استفاده از گاز عنوان کرد و ادامه داد: در این جلسه و سایر جلسه ها که با مدیریت HSE باید برگزار شود حضور رئیس این واحد ضروری و لازم بوده و تاکید می شود که از حضور نماینده در این جلسه ها که اهمیت فراوانی دارد خودداری شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: بنده نسبت به تلاشی که همکارانم در شرکت گاز استان البرز در روزهای سرد سال متحمل می شوند تا گاز به دست مردم برسد آگاه و مطلع هستم که از تلاش آنان قدردانی می کنم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا