گاز

مدیر عامل شرکت گاز البرز: افسوس به حال افرادی که پرچم دشمن را به دوش کشیدند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اظهار کرد: باید افسوس خورد به حال افرادی که پرچم دشمن را در ام القرای جهان اسلام بر دوش می کشند که در این لحظه باید ندای این عمار رهبری را به یادمان بیاوریم.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در مراسم جشنی که به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران بر تیم ملی ولز در ساختمان ستاد شرکت گاز استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: روز گذشته با پیروزی تیم ملی کام همه ایرانیان شاد شد، هر چند عده ای تلاش کردند تا در این راستا کارشکنی به وجود بیاید و ارزش ها را تغییر دهند، اما زهی خیال باطل.

وی با تشریح دشمنی هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته افزود: نخست ۸ سال جنگ تحمیلی بر این ملت تحمیل کردند که در آن برهه تاریخی همه اقوام زیر پرچم ایران جمع شدند و در مقابل تهاجم دشمن ایستادند و نگذاشتند ذره ای از خاک ایران در اشغال بیگانه بماند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با تشریح جنگ ترکیبی و شناختی که این روزها دشمن با استفاده از فضای مجازی در صدد اجرای آن است، اضافه کرد: عده ای فریب خورده با استناد به فضای مجازی در صدد تغییر ارزش ها هستند به طوریکه سربازان که همیشه پیشمرگان ملت در ناامنی بودند توسط عده ای فریب خورده به آتش کشیده و کشته شدند.

غفاریان ادامه داد: دشمن با استفاده از جنگ ترکیبی و جنگ شناختی درصدد ادامه جنگ سخت برآمده، در این سال ها از طریق فضای مجازی چنان آشفتگی ایجاد کرد که باطل را جای حق نشاندند و به قول رهبری جای جلاد و قربانی را عوض کردند.

وی با تشریح جنایت های آمریکا و سایر دول غربی اظهار کرد: کودتای ۲۸ مرداد، تبدیل سفارت امریکا به جاسوس خانه، حمله مستقیم آمریکا به ایران در صحرای طبس، کودتای نوژه، حمله به سکوهای نفتی و سرنگونی هواپیمای مسافربری گوشه ای از جنایت های امریکا علیه ایران بوده است که متاسفانه عده ای آن را فراموش کرده و وظیفه ماست که با بازخوانی تاریخ به مردم یاداوری کنیم آنانی که خود را دلسوز ما جا زده اند در واقع گرگ هایی در پوستین گوسفند هستند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اذعان کرد: نباید فراموش کنیم چه جنایت هایی علیه ایران شکل دادند، متاسفانه کار به جایی رسیده عده ای رسانه ملی را کنار گذاشتند و‌چشمشان به رسانه هایی مانند بی بی سی و صدای امریکاست که این ناشی از فضای غبارآلودگی است که بر اثر فعالیت فضای مجازی شکل گرفته است.

غفاریان خاطرنشان کرد: باید افسوس خورد و خون گریست به حال افرادی که پرچم دشمن را در ام القرای جهان اسلام بر دوش می کشند و  در این لحظه است که باید ندای این عمار رهبری را به خود یادآور شویم.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا ببینید.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1528

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا