نفت

میرهاشم موسوی: پتروشیمی خراسان سرآمد دارایی های سازمان تامین اجتماعی است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: درقیاس با سایر دارایی‌های سازمان وضعیت مجتمع پتروشیمی خراسان امیدآفرین است و جز بهترین دارایی‌های ما است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از صفحه اقتصاد؛ سید میرهاشم موسوی شب جمعه بازدیدی از مجتمع پتروشیمی خراسان داشت ودر نشست با مدیران این شرکت اظهار داشت: صیانت و توسعه اموالی که در اختیار سازمان است از جمله وظایف مهم سازمان تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: شکرخدا مجتمع علی رغم اینکه چند دهه از احداث و آغاز به کار آن می گذرد خوب نگهداری شده و از لحاظ ۲ شاخص رشد تولید و سوددهی مناسب ارزیابی می شود و اکنون مهمترین هدف ما اجرای طرح توسعه پتروشیمی خراسان است.

موسوی ابراز امیدواری کرد: با جلساتی که با مدیرعامل مجموعه ، تاپیکو و شستا داشته ام طی هفته‌های آتی تصمیم گیری درباره موضوع طرح توسعه به نتایج نهایی می رسد.

در این نشست همچنین مهندس یوسف حسنی مدیرعامل پتروشیمی خراسان گزارشی از عملکرد یکساله شرکت و پروژه های در دست اقدام مثل طرح انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان و طرح توسعه را ارایه کرد و توضیح داد: ما از ابتدای سال مالی ۱۴۰۱ توانستیم ۹۹ درصد سود شرکت را رشد بدهیم و در بخش صادرات به لحاظ وزنی و ارزش ریالی به رکورد های جدیدی دست یابیم.

عضو هیات مدیره پتروشیمی خراسان اظهارداشت: در تلاشیم به یاری خداوند هفته اول بهمن ماه کلنگ طرح انتقال پساب بجنورد به مجتمع  را بزنیم.

حسنی در خصوص اجرای طرح توسعه گفت: در جلسه اخیری که با نمایندگان محترم استان ، معاونین استاندار محترم خراسان شمالی ، سهامداران عمده ، اعضای محترم هئیت مدیره و صنایع پتروشیمی داشتیم سه طرح توسعه به صورت کامل ارائه گردید و سوالاتی مطرح شد که با پاسخ مشاور طرح در هفته‌های آتی تصمیم گیری درباره اجرای آن، وارد فاز نهایی می شود.

دکتر محمد پاکمهر نماینده مجلس شورای اسلامی در این نشست با برشمردن امکانات و ظرفیت های موجود در پتروشیمی خراسان خواستار  عملیاتی شدن طرح توسعه این شرکت شد.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1810

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا