گاز

همکاری پژوهشگاه مواد و انرژی با شرکت خطوط انتقال گاز کشور

به‌منظور ایجاد همکاری‌های مشترک، مهندس بهلولی و برخی از مدیران شرکت خطوط انتقال گاز کشور طی بازدید از پژوهشگاه مواد و انرژی، با دکتر امیدوار رئیس پژوهشگاه، مدیر آزمایشگاه مرکزی و مدیر حوزه ریاست، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل این پژوهشگاه درخصوص بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، گفتگو نمودند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط‌ عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ مسئولین شرکت خطوط انتقال گاز طی بازدید از آزمایشگاه‌های پژوهشگاه از نزدیک با فعالیت‌ها، توانائی‌ها، امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی این پژوهشگاه آشنا شده و موضوعات قابل همکاری را بررسی نمودند.

استفاده از خدمات آنالیز و تجهیزات آزمایشگاه مرکزی پژوهشگاه، فعالیت‌های پژوهشی مشترک، دستیابی به اسناد، کتاب‌ها و سامانه‌های قابل دسترسی کتابخانه و مرکز اسناد علمی پژوهشگاه، استفاده از سالن‌ها و امکانات پژوهشگاه برای برگزاری سمینارهای علمی و ارائه خدمات پژوهشی متقابل از موضوعاتی بود که جهت همکاری مشترک، مورد موافقت قرار گرفت.

گفتنی است، در پایان مقرر شد جلسات بعدی به‌طور تخصصی‌تر با حضور پژوهشگران و متخصصین دو مجموعه، تا عملیاتی شدن موارد همکاری، برگزار گردد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا