بهینه ساز مصرفکسب و کارگاز

گاز ۱۰۰ اداره و سازمان استان کرمانشاه به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از قطع جریان گاز ۱۰۰ اداره و سازمان استان به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف خبر داد و گفت: در حال حاضر یک درصد مشترکان گاز در استان کرمانشاه بد مصرف و ۹ درصد پرمصرف هستند و به مشترکان در مورد کاهش و درست مصرف کردن اخطار و تذکر داده شده است.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از ایرنا؛ «ناصر حسینی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار متر مکعب‌گاز در استان کرمانشاه مصرف شده که از این مقدار ۱۳ میلیون و ۶۸۰ هزار متر مکعب آن مربوط به بخش خانگی، تجاری و اداری است.

وی در ادامه دلیل کاهش نسبی مصرف‌گاز در بخش تجاری، خانگی و اداری استان نسبت به هفته گذشته را تعطیلی مراکز آموزشی و اداری اعلام کرد.

حسینی همچنین بیان داشت: ۹۰ درصد مشترکان گاز بخش خانگی، تجاری و اداری استان کرمانشاه مصرف متعارفی دارند و فقط ۱۰ درصد آنها بد مصرف و پر مصرف هستند.

سرپرست شرکت گازاستان کرمانشاه با بیان اینکه بخشی از مشترکان پر مصرف و بد مصرف گاز، مشترکان روستایی هستند، گفت: در برخی از واحدهای مسکونی روستایی به دلیل بزرگی و همچنین عدم استاندارد مصالح ساختمانی برای گرما، گاز بیشتری مصرف می شود که باید به صاحبان این مشترکان برای استانداردسازی ساختمان تذکر داده شود.

حسینی همچنین از اعمال تصاعدی قبض مشترکان بد و پر مصرف خبر داد و گفت: برای این گونه مشترکان دیگر از بخشودگی جریمه ۷۰ درصدی آقای رییس جمهور خبری نیست.

وی در ادامه از همه مشترکان خواست الگوی مصرف را رعایت کنند؛ زیرا به ازای هر درجه کاهش دمای هوا، ۳۰۰ هزار مترمکعب گاز بیشتر در استان مصرف می شود و هموطنان در دیگر نقاط کشور را با افت فشار گاز و قطعی گاز روبرو می کند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

اکنون ۹۹/۵ درصد خانوارهای شهری در قالب ۳۰ شهر و همچنین ۸۴/۸ درصد خانوارهای روستایی در سطح هزار و ۸۱۴ روستا استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار هستند.

در استان کرمانشاه بیش از ۶۰۰ هزار مشترک‌گاز وجود دارد که بیش از ۶۰ درصد آن ها در شهر کرمانشاه هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا