برق

جلسه بررسی مشکلات و موانع عشایر منطقه در فرمانداری بیله‌سوار

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، مدیرکل امور عشایری استان، فرماندار و مدیر برق شهرستان بیله سوار، جلسه بررسی مشکلات عشایر منطقه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت توزیع در حوزه مدیریت برق بیله سوار و نیرو رسانی به قشلاقات فاقد برق، اقدامات انجام یافته در حوزه  تعمیرات پیشگیرانه خطوط و پست ها طبق برنامه زمان بندی این شرکت را گامی استوار جهت افزایش پایداری شبکه عنوان کرد.
مهندس حسین قدیمی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به اجرای پروژه تبدیل کابل خودنگهدار به طول ۲۰۰ کیلومتر در سطح شهرستان افزود: نسبت به رفع حریم شبکه برق و جلوگیری از سرقت شبکه و رفع ضعف برق و به دنبال آن افزایش رضایت مشترکین اقدامات گسترده انجام گرفته است.
گفتنی است در ادامه این جلسه، فرماندار شهرستان بیله سوار با تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل مدیریت برق این شهرستان، در بهسازی و نصب چراغ های روشنایی معابر و رفع خاموشی های ناخواسته قدردانی کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا