بهینه ساز مصرفگازنفت

مشکلی برای تامین سوخت صنایع دارویی و غذایی اولویت دار البرز وجود ندارد/ رعایت الگوی مصرف در حوزه صنایع ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز بر رعایت الگوی مصرف از سوی صاحبان صنایع استان تاکید کرد و گفت: با توجه به کاهش دمای بی سابقه در کشور و همچنین افت فشار گاز در استان های مختلف از جمله استان البرز ضروری است صاحبان صنایع نیز با رعایت الگوی مصرف یاریگر مسئولان در مدیریت مناسب مصرف انرژی باشند.


به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز؛ سیف اله اسداللهی با بیان این مطلب در جلسه مدیریت مصرف انرژی استان اظهار داشت: برای استان البرز نیز همچون سایر استان های کشور در حوزه تامین سوخت گاز مورد نیاز صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی و همچنین مصارف خانگی، سهمیه مشخصی در نظر گرفته شده است که شایسته است الگوی مصرف بهینه با دقت نظر بیشتری از سوی واحدهای تولیدی، صنعتی و شهروندان مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر برای تامین سوخت صنایع دارویی و غذایی اولویت دار البرز مشکلی وجود ندارد.
این مسئول با تاکید بر تشکیل کمیته ای متشکل از نماینده تام الاختیار ادارات کل صمت، شرکت پخش فرآورده های نفتی با محوریت شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: در این کمیته باید نسبت به بررسی درخواست های واصله از واحدهای تولیدی درخصوص تحویل سوخت گازوئیل تصمیم گیری و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام لازم صورت پذیرد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه سخنان خود گفت: شرکت شهرکهای صنعتی نیز با همکاری اداره کل صمت استان به واحدهای تولیدی که امکان استفاده از سوخت جایگزین را دارند اطلاع رسانی لازم را انجام دهند تا نسبت به دریافت سوخت مورد نیاز اقدام نمایند.
گفتنی است توجیه کارمندان ادارات صمت، شرکت گاز و شرکت نفت در خصوص تسریع در فرآیندهای مربوط به تحویل سوخت و مدیریت مصرف انرژی در این ایام از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا