برق

اتمام پروژه رفع حریم و ایجاد روشنایی معابر در خیابان ساحلی جدید شهرستان نمین

با نصب ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۰۰ وات و ۱۴ اصله تیر بتونی گرد در خیابان ساحلی شهر نمین، عملیات رفع حریم شبکه فشار متوسط و ضعیف و ایجاد روشنایی معابر به اتمام رسید.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیر برق نمین گفت: اجرای این طرح در خیابان ساحلی حدفاصل سه راهی میناباد تا محله میرزانق بوده است.
کیوان وفاخواه گفت: با عنوان اینکه جراء و نصب روشنایی جدید علاوه بر نصب چراغ های led مقوله ایجاد روشنایی معابر نیز در دستور کار قرار داشت افزود: با استفاده از پتانسیل پیمانکار و تلاش اکیپ روشنایی معابر، پروژه فوق در زمان مناسب به بهره برداری رسید.
وی گفت: این طرح با توجه به عدم بازگشایی مسیر توسط شهرداری در چند سال گذشته، باعث نارضایتی مردم منطقه از جهت رفع حریم مواجه شده بود که پس از بازگشایی مسیر با تلاش همکاران در مدت زمان کوتاهی انجام و به بهره برداری رسید.
وفاخواه جلب رضایت شهروندان را جزو اهداف اصلی اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: اولویت همکاران ما در مدیریت برق نمین، اجرای برنامه های تدوین شده در بازه زمانی مشخص، جهت کسب رضایت حداکثری شهروندان می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا