برق

برف بام ساختمان‌ها را روی سیم‌ها و کابل‌های شبکه‌های برق نریزیم

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از مردم فهیم استان خواست تا برف بام ساختمان های مسکونی را روی سیم‌ ها و کابل های شبکه‌ های برق نریزند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ ناصر عبدالهیان گفت: با توجه به برودت و سردی هوا و بارش برف در تمامی نقاط استان و مشکل تردد در خیابان‌ ها و معابر شهری و روستایی، هم استانی های عزیز لطفاً برف بام ساختمان‌ های مسکونی روی سیم‌ها و کابل های شبکه‌ های برق نریزند چون باعث پاره شدن سیم‌ ها و قطع برق می شود.

وی از هم استانی های عزیز درخواست کرد به این مسئله دقت کنند تا مشکلی در تامین برق هم استانی های عزیز پیش نیاید. ناصر عبدالهیان ضمن سپاس از تلاش همکاران عملیاتی و اتفاقات گفت: تمامی اکیپ های عملیاتی و اتفاقات شرکت توزیع برق استان اردبیل به صورت شبانه روزی در حالت آماده باش کامل هستند تا هر گونه خاموشی موردی را رفع نمایند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت اظهار داشت: از دست زدن به سیم‌های پاره و آویزان از شبکه‌های برق به دلیل رعایت موارد ایمنی جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده به مرکز فوریت‌ های برق استان به شماره تلفن ۱۲۱ اطلاع دهند.

ناصر عبدالهیان در ادامه افزود: از عموم هم استانی های عزیز تقاضا می شود ضمن صرفه جویی در مصرف برق، برف پشت بام ساختمان ها را بر روی شبکه و سیم های برق نریزند و یاری رسان خدمتگزاران خود در صنعت برق استان باشند .

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا