بهینه ساز مصرفگاز

استاندار البرز: روابط عمومی ها برای صرفه جویی در مصرف گاز همکاری کنند

استاندار البرز اظهار کرد: از همکاران در روابط عمومی ادارات و سازمان های دولتی برای فرهنگ سازی، بهینه و درست مصرف کردن گاز درخواست داریم تا این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت گاز استان البرز؛ مجتبی عبداللهی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی، شورای اطلاع رسانی و شورای فضای مجازی استان البرز که با حضور مشاور وزیر و رئیس روابط عمومی وزارت کشور در استاندای البرز برگزار شد، ضمن گرامی داشت ایام شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: اهتمام شرکت گاز استان البرز مبنی بر نهادینه کردن فرهنگ صحیح از انرژی ارزشمند گاز بوده و در این راستا طرح پایش دما را راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی ها روزهای سردی را پیش رو داریم و از همه همکاران در روابط عمومی ادارت و سازمان های دولتی درخواست برای فرهنگ سازی بهینه و درست مصرف کردن گاز اقدام کنند و این را در دستور کار قرار دهند تا در این زمینه با مشکلی مواجه نوشیم.

استاندار البرز خاطر نشان کرد: اقدامات شرکت گاز در یک سال گذشته ارزشمند بوده و در نتیجه فعالیت آنان که در سرما و گرما به صورت جهادی در حال فعالیت هستند قبل از آغاز سال 1402 البرز را استانی سبز اعلام می کنیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا