گاز

غفاریان در جمع نمایندگان مردم در شوراهای روستاهای جاده چالوس: اعتبارات پروژه های گازرسانی البرز ملی است

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: بودجه گازرسانی در این استان از منابع ملی تعیین شده است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از مرزنیوز ؛ سید رضا غفاریان در دیدار با نمایندگان شوراها و دهیاران  روستاهای جاده چالوس در مورد پروژه های گازرسانی به این روستاها گفت: بنا بر فرموده مقام معظم رهبری یکی از نکاتی که از آن غفلت شده اطلاع رسانی در مورد اقدامات انجام شده در طول حیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: بودجه این استان از منابع ملی تعیین شده و بنا بر روایت آمار نسبت به سال گذشته ۵ برابر جذب بودجه عمرانی داشتیم که تا این لحظه ۱۰۰ درصد بودجه خود را جذب کردیم و مجددا درخواست اعتبار کردیم.

گفتنی است آسارا جز یکی از سه قسمت شهرستان کرج واقع در استان البرز در ایران بوده که متشکل از سه دهستان آدران ، نسا و آسارا است. آدران ۱۸ روستا دارد، دهستان آسارا دارای ۲۱ روستا است، و دهستان نسا نیز ۱۷ روستای تابع دارد. که در مجموع می‌ شود حدود ۵۶ روستا. بخش آسارا حدوداً ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد که این جمعیت ها از بومیان ساکنان دائمی آسارا است و حدود ۶ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی دارد. بخش آسارا در کوه‌ های البرز قرار دارد و به دلیل طبیعت زیبای آن به نگین کوه‌ های البرز شهرت یافته است، این بخش دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است. بخش آسارا به طور حدودی ۸۰ کیلومتر از مسیر کرج – چالوس را تشکیل می‌ دهد که یکی از محورهای اصلی استان‌ های مازندران، تهران و چند استان دیگر در کشورمان ایران محسوب می‌ شود.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1166

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا