کسب و کار

حضور پژوهشگاه مواد و انرژی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران

پژوهشگاه مواد و انرژی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که با شعار «صنعت نفت، تولید فناورانه و مصرف بهینه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، با ارائه دستاوردهای خود شرکت کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ در این نمایشگاه و در پی بازدید دکتر صدیقی زاده مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پتروشیمی کارون از غرفه پژوهشگاه مواد و انرژی و گفتگو با دکتر امیدوار رئیس پژوهشگاه مقرر شد تفاهم‌نامه ای مابین این دو مجموعه منعقد گردد.

در نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران که با حضور دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری، دکتر جواد اوجی وزیر نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دکتر محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و دیگر مدیران ارشد صنعت نفت آغاز به‌کار کرد، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری حضور داشتند.

این نمایشگاه، با حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان و امضای ۱۷۰ قرارداد، تفاهم‌نامه و توافقنامه و قراردادهای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نفت و نیز ساخت محصولات بار اول، همراه بود که از این تعداد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها ۵۰ مورد نهایی شده و اجرا می‌شوند .

امضای این تفاهم‌نامه‌ها در حضور دکتر روح‌الله‌ دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری، دکتر محسن خجسته‌مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا انجام شد.

1.3.1402 2

1.3.1402 1

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا