کسب و کارگاز

غفاریان خبر داد؛ 244 نفر در مرحله تبدیل وضعیت ایثارگری در شرکت گاز استان البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اعلام کرد:مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگری این شرکت بند(د) تعداد 215 نفر و بند(و) تعداد 29 نفر می باشند.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سید رضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در رابطه با مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگری اعلام کرد: مشمولان تبدیل وضعیت ایثارگری این شرکت بند(د) تعداد 215 نفر و بند(و) تعداد 29 نفر می باشند که تاکنون 151 نفر در قالب بند (د) طب صنعتی آنها انجام و 82 نفر در قالب بند (و) معرفی و گزینش شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: در رابطه با پروسه تبدیل وضعیت ایثارگری تعدادی در حال گذراندن گزینش و تایید از شرکت ملی گاز هستند و تعدادی از مشمولین در پیمان پروژه ای می باشند.

غفاریان  در خاتمه از برنامه ریزی برای ایجاد واحد مددکاری و مشاوره به عنوان واحد مستقل خبر داد و گفت: شرکت گاز استان البرز تا اسفند 1400 واحد مستقلی به نام مددکاری نداشته و در سال جاری این واحد شکل گرفته است و در مرحله برنامه ریزی و دریافت دستورالعمل های مددکاری از شرکت ملی گاز هستیم که وام های مددکاری و عیادت از همکاران جانباز و ایثارگر در این دسته از کارهای مددکاری اجتماعی قرار می گیرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا