برقبهینه ساز مصرفکسب و کار

در نشست مشترك شركت توزیع برق و اتاق اصناف مطرح شد؛ مدیریت مصرف برق یك ضرورت مهم در فصل گرما

نشست  مشترک شرکت توزیع نیروی برق کرج و اتاق اصناف استان البرز با هدف همکاری در موضوع مدیریت مصرف برق واحدهای تجاری برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ این نشست با حضور  دکتر حسن کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز با همراهی رؤسای اتحادیه های چینی بلور و لوستر ، سوپر مارکت داران و قنادان و خشکبار در مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار شد.
در این جلسه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ضمن تشریح وضعیت تولید و تقاضای برق کشور و استان البرز به بیان ضرورت مدیریت مصرف برق درفصل گرما در بخش های مختلف تجاری، صنعتی، اداری و کشاورزی پرداخت و راهکارهای صرفه جویی در این بخش ها را ارائه نمود.
وی اظهار داشت: در بخش مشترکین تجاری انتظار می رود که کسبه محترم در ساعات کاری مصرف برق خود را مدیریت نموده و  با تعدیل روشنایی و سرمایش میزان مصرف برق خود را کاهش دهند و در ساعات ۱۳/۰۰ تا ۱۷/۰۰ واحدهای تجاری خود را تعطیل نمایند ، همچنین در زمان تعطیلی واحد صنفی تمامی چراغ ها و تجهیزات برقی غیر ضروری را خاموش نمایند.
بهروز حصاری رئیس اتاق اصناف استان البرز ضمن استقبال از همکاری با شرکت توزیع نیروی برق در راستای مدیریت مصرف برق، اظهار داشت: اتاق اصناف زمینه همکاری تمامی صنوف در این خصوص را فراهم خواهد کرد و همچنین با اتحادیه هایی که میزان مصرف برق واحدهای صنفی آنها بالاتر است جلسات توجیهی برگزار خواهند کرد تا همکاری آن واحدهای صنفی را نیز جلب نمایند.
در ادامه روسای اتحادیه های لوستر فروشان، سوپرمارکت داران و قنادان ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود، اعلام کردند آماده همکاری در موضوع مدیریت مصرف برق هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا