گاز

سرپرست شرکت گاز استان البرز: برای استمرار جریان گاز شبانه‌روزی پای کار هستیم

سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: تلاش داریم تا در روزهای سرد سال گاز هیچ منزل مسکونی و هیچ واحد صنعتی قطع نشود و همکاران من در زمستان به صورت شبانه روزی برای این هدف پای کار هستند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت در دیدار با احسان علیزاده رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز  به مناسبت تولد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیان کرد: لذتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و این فرصتی است که مانند ابر بهاری می گذرد و باید قدردان این فرصت که خداوند در اختیار بندگانش قرار داده است باشیم.

وی با قدردانی از خانواده شهدا که چشم و چراغ این ملت هستند، اظهار کرد: با تلاش 9 ماهه ای که توسط شرکت گاز استان البرز در این استان صورت گرفت توانستیم به همه روستاها در بخش آسارا و طالقان گازرسانی انجام دهیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطرنشان کرد: همه روستاها بهره مند از انرژی گاز هستند و این اتفاق به برکت نظام صورت گرفت.

ایمانی فولادی ادامه داد:  وقتی پروژه گازرسانی در جاده چالوس را خواستیم شروع کنیم هیچ کدام از ساکنان باور نمی کردند در این مدت کوتاه بتوانیم خدمات را به نحو شایسته و با سرعت به اهالی آسارا برسانیم.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی 9 ماهه قرار شد به روستاهایی که گاز ندارند گازرسانی کنیم و با تلاشی که صوت گرفت در موعد مقرر پروژه به پایان رسید و با حضور مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در هفته دولت 1402 البرز را سبز اعلام کردیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: استمرار جریان گاز در استان از دغدغه های بنده و کارکنان این شرکت است که با برنامه ریزی تلاش داریم تا در روزهای سرد سال گاز هیچ منزل مسکونی و هیچ واحد صنعتی قطع نشود و همکاران من در زمستان به صورت شبانه روزی برای این هدف پای کار هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا