برق

برگزاری نشست صمیمی مشاور وزیر نیرو با ایثارگران شرکت‌های تابعه استان اردبیل

در نشست صمیمانه مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت نیرو با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، از تلاش و مساعدت های مدیرعامل و همکاران این شرکت جهت تسریع تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی خانواده ایثارگران، تقدیر شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از مرزنیوز؛ مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت نیرو در بدو ورود به استان اردبیل به دیدار سه خانواده معزز شهید و ایثارگر صنعت آب و برق این استان رفت.
سید یعقوب محمد مرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران به همراه هیئت همراه، مدیرعامل و مشاوران امور ایثارگران صنعت آب و برق استان از سه خانواده شهید بهنام وفایی ارشاد و ایثارگران صاحبی و دولت نژاد دیدار و تقدیر به عمل آورد.
محمد مرادی در این دیدار اظهار داشت: همکاران صنعت آب و برق باید در اجرای هرچه پررنگ برنامه های راهیان نور در مناطق عملیاتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثار و شهادت، تمام توان خود را به کار ببرند.
وی ادامه داد: رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا در دوران دفاع مقدس، درس‌هایی از مقاومت و ایثار را از خود به یادگار گذاشتند و فعالیت های ما، امروز در صنعت برق، علاوه بر مسئولیت اداری و وظیفه سازمانی، بایستی رنگ و بوی ایثار و شهادت داشته باشد.
در دومین روز از سفر مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران به اردبیل، نشستی با حضور ایشان و مدیران عامل، معاونین منابع انسانی و مشاورین امور ایثارگران صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد که حاضرین به ارائه گزارش عملکرد حوزه ایثارگران در شرکت های تابعه خود پرداختند.
سید یعقوب محمد مرادی به همراه هیئت همراه ظهر همان روز با ایثارگران تبدیل وضعیت شده صنعت آب و برق استان اردبیل دیدار کرده و در جلسه پرسش و پاسخ با مشکلات و نظرات این کارکنان با خبر شدند.
در سومین روز از سفر مشاور وزیر نیرو و هیئت همراه به استان اردبیل، در جلسه ای از مدیرعامل و مسئولان صنعت آب و برق استان اردبیل که با اقدامات خود موجب تسهیل و تسریع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران این شرکت ها را فراهم کرده بودند با اهدای لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.
همچنین از اکیپ عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل که در نجف اشرف و کربلای معلی به زائرین اربعین خدمت رسانی کرده بودند، از طرف سید یعقوب محمد مرادی مسئول ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو تجلیل به عمل آمد.
در ادامه میز خدمتی در محل سالن همایش شهدای صنعت برق در محل ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و با حضور مدیران عامل و مسئولان صنعت آب و برق استان اردبیل برگزار شد که سید یعقوب محمد مرادی در راس این میز خدمت در جریان مسائل و مشکلات ایثارگران صنعت آب و برق استان اردبیل قرار گرفته و توضیحات قانونی را ارائه نمود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا