گاز

غفاریان خبر داد: ارائه 820 نفر ساعت آموزش برای دانش‌آموزان توسط شرکت گاز البرز

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: این شرکت برای هزار و 70 دانش آموز به میزان 820 نفر ساعت آموزش حضوری از ابتدای سال انجام داده است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از  روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: این شرکت برای آموزش های خود از طریق مدارس  و دانش آموزان برنامه ریزی ویژه و کلانی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت گاز استان البرز برای هزار و 70 دانش آموز به میزان 820 نفر ساعت‌آموزش حضوری از ابتدای سال انجام داده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: با توجه به غیر حضوری بودن مدارس در برخی از ایام و آموزش دیجیتال این شرکت از این نکته غافل نبوده و آموزش های خود را در بستر پلتفرم شاد دنبال کرده و در دو نوبت آموزش از طریق این نرم افزار برای دانش آموزان به صورت مجازی به میزان 3 هزار و   750نفرساعت در دو جلسه 38 دقیقه و 24 دقیقه به تعداد 4 هزار و 800 و2 هزار و 700 نفر  بازدید کننده انجام داده است.

غفاریان تعداد مانور های برگزار شده در شرکت گاز استان البرز را  20مورد عنوان کرد و ادامه داد: در این شرکت 487 هزار و 701 نفر ساعت بدون حادثه برای کارکنان رسمی و قراردادی و یک میلیون و 776 هزار و 202 نفر ساعت کار بدون حادثه برای پیمان کاری و تعداد یک مورد حادثه فوتی پیمان کاری حجمی در تاریخ 15 آذر 1401  ثبت شده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا