گاز

توسط گروه پایش مصرف گاز؛ مشترکان خاطی شناسایی می شوند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از شناسایی مشترکان خاطی از طریق گروه پایش مصرف گاز در استان البرز خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در باره تشکیل پایش مصرف گاز در استان ها اظهار کرد: از طرف شرکت ملی گاز ایران آیین نامه مبسوطی در اختیار شرکت های گاز در استان های کشور قرار داده شده که با دقت نظر همه جوانب برای این موضوع تشریح شده است.

وی ادامه داد: در این دستور العمل آمده است، نخستین جلسه ستاد به دعوت مدیر عامل و با حضور فرمانده پایگاه بسیج، معاون بهره برداری، رئیس روابط عمومی و رئیس حراست انجام می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: اعضای این ستاد وظیفه دارند که در جلسات حضور مستمر داشته باشند و برای تحقق اهداف و برنامه های مصوب تلاش کنند و برای تقویت فرایند نظارت و کنترل راهکارهای اجرایی ارائه کنند.

غفاریان ادامه داد: ریاست این ستاد با مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بوده که به تناسب وظایف و شرایط اعضا نسبت به تقسیم مناسب کار و فعال کردن اعضا اقدام می کند.

وی افزود: در این آیین نامه ذکر شده که ستاد کنترل و نظارت موظف است راه حل مناسب و عملی برای ترویج الگوی مصرف و پیشگیری از الگوهای نامتعارف را در قالب طرح های مدون تهیه و پس از تصویب اجرا کند و پس از اتمام حجت در صورت تکرار تخلف توسط مشترکان خاطی از طریق مجرای قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده و نسبت به قطع اشتراک اقدام شود.مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: در آیین نامه پایش مصرف گاز برای هر کدام از اعضا شرح وظیفه ای در نظر گرفته شده که تعیین خط مشی، شناسایی و رفع علل ریشه های مشکلات موجود، تلاش برای نظارت بر دستگاه های، هماهنگی برای اجرای سیاست های ابلاغی و … از وظایف رئیس ستاد پایش است.

غفاریان هماهنگی برای برگزاری جلسات، شناسایی مکان های نظارتی، جمع آوری اطلاعات، بازرسی از روند اجرای مصوبات در سطح کشور، نظارت بر عملکرد گروه های تحقیقات و …. را از وظایف دبیر ستاد عنوان کرد.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1627

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا